Hou je van koken en wil je iets betekenen voor mensen in de buurt?
Dan nodig ik je van harte uit om mee te doen aan een warm en gezellig initiatief in de Bellamybuurtkamer
In de BellamyBuurtkamer koken we elke vrijdag een gezonde en smakelijke maaltijd voor buurtbewoners. Het is een fijne plek waar mensen samen eten, elkaar ontmoeten en zich welkom voelen. Met een klein team van betrokken vrijwilligers maken we van elke vrijdagavond iets bijzonders.
Je kookt ongeveer 1x per 6 tot 8 weken een maaltijd helemaal of deels, en helpt zo mee aan een gezellige en verbindende avond voor de buurt.
Je kunt alleen koken of samen met iemand anders en er is alle ruimte om ideeën in te brengen.
Heb je ideeën kom dan eens kennismaken. We denken graag met je mee over wat bij je past.